Första dagen på termin tre

Nu ska jag kila ner till skolan alldeles strax, det kommer bli spännande att få träffa alla klasskompisar igen efter drygt en månad. Idag har vi kursintroduktion, lunch och därefter en lektion om hudsjukdomar som jag hoppas kommer bli väldigt intressant. Vi är några som ska stanna kvar efter lektionen och plugga lite i biblioteket innan träningen senare ikväll, då är det dags för skivstång/ kondition 75 minuter. Jag hoppas att verkligen att passet ser lite annorlunda ut idag, eller i alla fall att det är några andra låtar. Ikväll kommer jag alltså inte hem förrän klockan sju och då kommer jag nog inte vara allt för pigg.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Det visste jag faktiskt inte hahah men Fille berättade det igår kväll efter att jag stängde av datorn :P

2010-01-18 @ 09:34:52
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0