Gott med lax

Linus sitter för tillfället på Arlanda och väntar på att nästa flyg ska ta honom till Oslo, imorgon ska han på en arbetsintervju. Jag är så nervös så det är sjukt! Jag kommer hålla tummarna för honom imorgon, att det ska gå vägen och han får jobbet för det förtjänar han verkligen!
Själv sitter jag här framför datorn och ska till att renskriva min sammanfattning om hjärtat och EKG på datorn, men tog nu en liten pause. Idag tillagade jag faktiskt en god middag som bestod av; lax (doppad i en marinad; citronpeppar, citronskal, olivolja och koriander) couscous och grönsaker. Jag måste erkänna att det här var första gången som jag lagade lax sen jag flyttade upp hit, jag är ingen fisk-person och har därför inte varit så motiverade att leta efter ett gott recept. Nu skulle mamma varit stolt haha nej men det här receptet kommer jag använda mig utav fler gånger.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo hoppas de går bra imorron nu då.

Och du ja e inte heller ngt stort fan av fisk, men lät faktiskt vädligt gott ändå, tåls att pröva kanske. =)

2010-01-24 @ 20:43:24
URL: http://lijaasall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0