Kycklingwok med chili och cashewnötter

Jag måste faktiskt passa på att skryta lite, många tycker inte att det är någon konst att laga mat men jag har verkligen stora problem när det gäller middag. Lunch går väl an att tillaga men när det kommer till middag då är det kört. Både när det gäller att hitta ett recept, komma underfund med vad man är sugen på och sen till den svåraste biten... själv tillagandet. Är man 21 så borde man klara av att laga mat, visst kan man koka makaroner och steka köttbullar men det är ju den riktigt goda maten man vill åt.
Idag lyckades jag faktiskt tillaga en super god middag, det är typ första gången som jag lyckas på riktigt, maten blev precis lika god som jag hade hoppats på. Det blev kycklingwok med chili och cashewnötter men i receptet stod inte woksås eller bambuskott med men jag hällde i det ändå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0