Läkemedelsberäkning

Herregud vad irriterad jag blir på Modekungen! Jag beställde en tröja där ifrån den 19/12 och fick bekräftelse redan dagen efter att betalningen hade gått igenom och att varan var skickad. Den 23/12 får jag ett sms om att det finns ett paket att hämta ut och jag blev väldigt glad, det är alltid kul att få en mysig tröja som kan användas under mellandagarna (tog inte med mig någon riktigt varm tröja från Sundsvall, då jag väntade på denna). När jag öppnade paketet så låg det en skinnjacka i den, helt besviken blev jag så jag ringde och klagade.
Lyckligtvis behövde jag inte betala någon retur frakt och skinnjackan skickades iväg förra veckan, hann inte tidigare då det var en massa röda dagar där emellan. Nu väntar jag fortfarande på min tröja, men efter att ha skickat iväg ännu ett mail så ska de skicka iväg tröjan imorgon.

För att byta ämne och berätta om någonting roligare, jag klarade läkemedelsberäkningen! Det känns så himla skönt att börja en ny termin utan att ha några gamla tentor släpandes. Termin tre kommer bli tillräckligt tuff, men jag ska minsann klara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0