Lördag

Kom hem för en halvtimme sedan och nu får ögonlocken kämpa för att hålla sig uppe och det blir inte bättre av att veta att imorgon blir det ingen sovmorgon för min del. Klockan halv åtta sätter alarmet igång och dags för mig att kliva upp och göra mig i ordning. Att jobba kl 9-16 kanske inte var det smartaste men nu är det inte mycket att göra åt det. Packat klart har jag inte gjort heller och jag har ingen aning om jag får ta med mig en extra väska eller inte, ingen på Torpshammarbussarna svarade när jag ringde så imorgon får Linus äran att sitta i telefon med dem. Vill ju inte åka på en avgift bara för att man inte meddelat att man tar med extra bagage, men men det är ett problem som jag löser imorgon nu väntar jag på att tvätten ska bli klar... sen blir det sova.

Buzz spelade vi hemma hos Mark. Jag och Cecilia var ett lag men tråkigt nog gick det inte så bra för oss... någon av gångerna. Vi fick i alla fall förlorarmedaljen och slöfock priset, det är ju alltid något!

Den ända bilden jag kunde ta på Cecilia utan att hon rörde sig, denna dam kan minsann inte stå still.



Linnea och Cecilia

Linnea, Louise och Cecilia

Cecilia och pappa Robban

Mark och super trevliga Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0