Louise och Linus ett år tillsammans 160110

Idag (16/1) har det gått ett helt år sedan det blev Louise och Linus. Herregud vad tiden går fort, nu vart det allt lite tant varning på mig men dom har ju rätt! För ett år sedan låg jag i min säng för sista gången på riktigt, dagen innan jag flyttade upp till Sundsvall för att påbörja mina studier till sjuksköterska. Att ha Linus som pojkvän är underbarr, han är ett charmtroll på alla sätt och vis samtidigt som jag vet att han stöttar mig till hundra procent i allt jag gör. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade honom vid min sida, jag älskar honom!!
För att fira våran ett årsdag så ville vi göra något mer än att bara sitta hemma, valet stod mellan middag eller bio. Anledningen att vi inte slog på stort var priset, plus det är roligare om man delar upp det lite. Tar en bio nu och en middag ute kanske om några veckor istället. Vi valde alltså att se på bio och filmen blev Luftslottet som sprängdes, en film jag verkligen såg fram emot att få se. Istället för restaurang så tillagade Linus en minst lika god middag här hemma som bestod av kotletter, klyftpotatis och tzatsiki. Han är bättre på att laga mat än vad han tror, eller så skyller han bara på att han inte kan laga mat bara för att slippa haha.


Jag var först inne på Coop imorse, redan lite över åtta klev jag in i affären för att handa lite lyxfrukost till Linus. Därefter gick jag och tränade innan jag överraskade Linus med frukost på sängen kl 10 på morgonen.

Söta Linus stod för middagen ikväll, riktigt gott var det!


Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0