Man kan inte ha tur jämt

Vi kom iväg rätt tidigt till Birsta faktiskt, precis lagom till de öppnade. Linus och Ferhat började med en frukost inne på Ikea, deras frukost är faktiskt god och billig (om man håller sig till vad som ingår i 10kr`s priset). När vi var klara där gick vi runt i en del olika affärer och provade kläder, jag hittade en klänning från MQ och ett par leggings från Rut m.fl. Tråkigt nog lämnade jag tillbaka västen jag köpte igår från Kappahl. Det var i morse när jag skulle tvätta som jag tog en extra titt på västen och upptäckte ett stor hål där larmknappen hade suttit. Helt besviken blev jag när jag upptäckte att den var trasig. Det var en sådan väst som jag har letat efter och sen när man väl hittat den, köpt den för en billig peng så blir men "tvungen" att lämna tillbaka den... det var inte kul. Västen gick verkligen inte att laga heller och då känns det som ett onödigt köp.
Vi gick in en sväng på Ikea igen och handlade lite smått och gott, jag fick med mig hem: en spegel, en ljusrosa mugg, en tesil, två innerkuddar och ett kuddfodral. Nu har det blivit ännu mysigare här hemma och en spegel är precis vad jag behöver, jag visste precis vart den skulle stå. Det är lika jobbigt varje morgon när man provar kläder för jag ser inget i spegel som hänger ovanför min byrå, men en smal spegel som står på golvet är perfekt!

Frukost på Ikea

MQ

Ville ha det här linnet men Linus sa "du har ju liknande där hemma"

Gillar tröjan och mössan, tyckte bara att tröjan var lite föör stor. Visserligen gillar jag oversized men nää den här lämnade jag kvar i butiken. Mössan tänkte jag faktiskt köpa, men blev lite tveksam då den kosta 200kr.

Shopping på Ikea

Ferhat åt vegetarisk pizza

Linus valde french hot dog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0