Mumien - återkomsten

Nähe inte fick man ledigt ikväll inte, sitter och sammanfattar en av dagens föreläsningar; klinisk fysiologi samtidigt som jag tittar på Mumien - återkomsten. Att ha tvn på i bakgrunden fungerar för mig väldigt bra, något jag har fått av mamma. Nu när jag sitte här hemma i min ensamhet med lite tända ljus och pluggar så kan jag inte låta bli att tänka tillbaka på när jag var mindre och vad vi gjorde hemma i min familj under fredagskvällar. Vi har en liten "traditon" att varje fredag så äter vi rostbröd med räkor, creme fraich, avokado, svart kaviar och citron framför tvn (jag och lillebror åt rostbröd med ost och skinka) till ett typiskt fredags program. Men typiskt fredagsprogram så menar jag; fångarna på fortet, på rymmen, småstjärnorna, gladiatorerna, idol mm. Det känns fortfarande lite konstigt ibland när jag tänker på att jag har flyttat hemifrån, helt galet egentligen. Men men nu ska jag inte tänka så mycket mer utan istället försöka koncentrera mig på att få klart min sammanfattning ikväll. Imorgon vet jag inte riktigt hur dagen kommer se ut, förmodligen blir det lite plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0