Ny dag, ny föreläsning

Ibland är det bra jobbigt att vara tjej, speciellt när det kommer till den där roliga veckan som vi har cirka en gång i månade. Nej jag måste verkligen införskaffa starkare tabletter, diklofenak hjälper inte mot min magsmärta. Jag lyckades i alla fall precis avklar mitt skivstång/ konditions pass igår, men efter det passet så visste jag knappt om jag skulle lyckas ta mig hemåt, så ont gör det! Nu mår jag i alla fall lite bättre men jag hoppas på att smärtan ska försvinna under dagen så jag orkar plugga och träna lite senare ikväll. Nu ska jag gå och möta upp Henrika, vi ska ha läkemedelsberäkning idag mellan kl 9-12. Sen har vi inga fler föreläsningar för idag men jag sitter nog kvar i skolan en stund och tittar igenom gamla Medvet tentor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0