Onsdagsmys

När som helst ska jag, Linus, mamma och pappa titta på en film och ha lite onsdagsmys innan det är läggdags, egentligen är jag väldigt trött men en film ska jag väl orka med.
Imorgon är jag som sagt ledig men det innebär inte att min kalander är tom, det är snarare tvärtom. Först ska jag till tandläkaren redan klockan åtta och sen blir det till att sitta i telefon hela förmiddagen för att försöka få tag på någon som kan värda för mig på söndag, jag har inte lyckats få tag på någon via mail men hoppas det ska gå vägen imorgon. Ska försöka plugga lite och sen även boka bord på fredag och biobiljetter. Kanske är det dags att försöka packa lite imorgon, nu är det inte många dagar kvar i Stockholm och jag har ingen aning om hur jag och Linus ska lyckas få med oss allt upp till Sundsvall. Min resväska var redan full när jag kom hit och nu har jag fått en hel del saker i juklapp så som; porslins koppar, kaffe maskin, mjölkskummare mm. Sen har jag inte legat på latsidan när det gäller shopping heller (är det rea så är det) och kläderna ska också med upp. Linus har en hel del saker även han, en låda med whiskeyglas och ps3 utöver sin fulla resväska. Tar vi buss upp så får man ju endast ha en stor resväska och ett handbagage men sist sa dem inget, hoppas de inte gör det nu heller för annars ligger vi risigt till.

Fick precis ett sms från en toppen tjej på friskis som sa att hon kunde ta mitt pass på söndag, hur underbart är det inte med sådan människor som ställer upp även om de egentligen inte kan!


Mammas super goda tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0