Pluggar lite

Även den här dagen lyckades jag laga en riktigt god middag som bestod av; biff, brocoli, sesamfrön, nudlar och sweet chilisås. Börjar bli lite bättre på det här med att laga mat, dock kan jag bara gå efter min åsikt ikväll då Linus är hos Alexander. De skulle titta på hockey ikväll och då passar jag på att plugga lite, för imorgon ska böckerna tillbaka men förhoppningsvis kan jag låna om dom under fredag och lördag. Nä nu måste jag fortsätta plugga lite, har tänkte hoppa i säng rätt tidigt ikväll då jag har en lång torsdag framför mig. Har föreläsningar mellan kl 8.30-17, men förhoppningsvis så går vi inte hela dagen. Jag skulle gärna vilja hinna med ett medelpass kl 16.30, det är precis lagom tid för då hinner jag hem och äta innan jag ska vara värd på friskis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0