Röda korset

Nu ska jag alldeles strax dyka ner i böckerna igen, efter någon timmes tur nere på stan och lite lunch i magen så är jag redo att ta mig ann farmakologin. I morse när jag tvättade så råkade jag av misstag (det händer aldrig annars) tvätta min mössa i 40 grader istället för handtvätt och det hela resulterade i att mössan vart slapp, den sitter inte alls som den ska längre haha. Nere på stan hittade jag en ring från Ur&penn, leggings och t-shirt från H&M och även en pälsmössa från Rödakorset. Kalaset gick idag på 250kr, helt klart prisvärt!





Jag gjorde en liten rolig upptäckt, eller det var snarare damen i kassan som upptäckte att mössan var från NK. Jag gjorde verkligen ett fynd, den kostade endast 50kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0