Snabba svängar

Idag har både hjärnan och kroppen fått jobba hårt, vi hade idag föreläsningar mellan kl 8.30-16. Under den sista föreläsningen gällde det verkligen att försöka hänga med i svängarna för att förtstå det som sades, tänkte i alla fall sammanfatta kapitlet senare ikväll eller imorgon och förhoppningsvis så faller poletten ner då. När föreläsningarna var över så gick jag till friskis och körde ett medelpass, nu ska jag ner där igen om en timme och värda. Tordagar är verkligen jobbiga, eller i alla fall väldigt långa och bara det kan vara segt ibland.

Imorgon har jag i alla fall dagen rätt så planerad

kl 5-8 tvättid
kl 5-9 plugga samtidigt som jag tvättar
kl 10 hämta låneböckerna på biblioteket, därefter gå ner en sväng till stan
kl ? - ? plugga
Förhoppningsvis blir kan inte kvar nere på stan i mer än två timmar, för sen gäller det att gå hem och börja plugga igen. Det innebär att jag kommer sitta inlåst i min lilla lägenhet och läsa om cirkulation och farmakologi.

Nu måste jag börja göra iordning lite här, ska förbereda inför tvättiden imorgon och snart är det dags för mig att gå ner till Friskis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0