Sovmorgon

Idag tog jag faktiskt en sovmorgon till klockan nio, det finns ju en gräns på hur många dagar i sträck man orkar gå upp tidigt utan någon egentlig anledning. Nu är jag i alla fall utvilad, hann med en sväng nere på stan och hittade lite smått och gott till en billig peng. Det bara snöar och snöar och det gjorde inte promenaden ner till stan rolig precis, trottoaren var gömd under all snö och blåsten gjorde att man fick snö rakt upp i ansiktet. Så där gick man kisades samtidigt som man följde det lilla upptrampade spåret på vägen. Borta bra men hemma bäst!



Ett impulsköp från Indiska för 40 kr, den är ju så himla söt! Rymmer inte så mycket men kaffe- och te vattnet håller sig i alla fall varmt.


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag förstår precis vad du menar. Jag tycker jag har fullt upp med skolan hela tiden jag med.

Det där med linus jobb löser sig säkert :) du verkar vara en mkt stöttande partner av vad jag har hört , så det där fixar ni säkert :).



Gällande Ps i love you har jag faktiskt bara sett filmen än, men har stora förväntningar av boken. Men jag skulle rekomendera dig att se filmen först faktiskt, så man streckser allt på en gång. Se den efter en lång skoldag när du lyxar till det med ngt gott till filmen :) . Tror du kommer gilla den lika mycket som jag gjorde

2010-01-28 @ 14:31:58
URL: http://dejess.blogg.se/
Postat av: Sara

jo de e så himla sött.. nu ska man bara hitta ett bra ställe och ha dom på. = )

2010-01-28 @ 16:23:26
URL: http://lijaasall.blogspot.com
Postat av: Sara

jo de e så himla sött.. nu ska man bara hitta ett bra ställe och ha dom på. = )

2010-01-28 @ 16:37:36
URL: http://lijaasall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0