Städa och träna

Nu börjar mitt rum se lite bättre ut efter någon timmes städande, men alla små prylar ligger fortfarande nerpackade i lådor som nu har minskat ner i antalet. Det blir inte lika trångt här inne nu när några lådor har tagits bort, ser lite mer hemtrevligt ut. Ibland kan jag verkligen få en riktig drivkraft när det gäller att städa, då finns det ingen hejd i flera dagar och lite så känns det nu. Jag vill inte att det ska se ut som en orkan har gått igenom rummet längre, även om jag inte "bor" här så vill man ju ha det fint!
Jag tog i alla fall en pause från allt plockande och åkte till friskis för att träna Kombi 90 minuter (45 minuter skivstång, 45 minuter spinning). Idag hade vi en annan ledare och han var riktigt duktig, han fick en att ge det där sista trots att kroppen inte egentligen ville. När jag skulle kliva av cykeln fick jag hålla i mig då benen inte riktigt bar mig längre, men det är ju tecken på att passet var riktigt givade och roligt! Tråkigt bara att detta var mitt andra och sista kombi pass för jag åker ju upp till Sundsvall snart och där har de inget kombi pass. Tittade igenom träningsschemat för våren och såg att det inte fanns något nytt spännande pass, vilket är lite tråkigt men musiken och rörelserna blir i alla fall annorlunda.

Nej nu borde jag faktiskt hoppa i säng, tänkte ta en sådan där morgon promenad imorgon igen... men då vill jag inte att det ska vara minus 20 den här gången och jag får heller inte glömma bort att ta med min mp3. Att gå på en promenad i 1,2 timmar helt ensam är inte lika kul som när man har musik.



Louise och Linus i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0