Stegräknare

Just nu är jag hemma själv en stund och tittar på 2 1/2 män, medan Linus är med grabbarna och ska kolla på en hockeymatch. Under dessa få dagar som vi har varit i Sundsvall har Linus Ps3 gått varm nästan dygnet runt, men jag har ännu inte provat spela så ikväll  tänkte försöka spela Assassin`s creed II om jag hinner. Linus vill nämligen titta på någon fotbollsmatch på tv senare ikväll, jag har ingen aning om vilka som spelar. Imorgon kommer jag börja dagen med att tvätta och därefter tänkte jag åka till Birsta en sväng. Tänkte gå in på clas ohlsons och titta efter en stegräknare, men tycker det verkar vara ett jobbigt projekt. Vilken stegräknare är bra egentligen? Jag vill inte kosta på mig en dyr variant, så länge den visar antal steg och antalet förbrukade kalorier så är jag nöjd!


Pedometer Silva SDC.
Räknar steg, visar tillryggalagd distans, räknar ut antalet förbrukade kalorier samt den effektiva tiden.
En stegräknare från clas ohlsons hemsida för 149kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0