Tåget mot norr

Herregud vad jag kan sura ibland, speciellt när jag blir stressad. Jag kom precis innanför dörren när jag blev påmind om någonting som jag har glömt bort att göra, något som kommer göra att jag nu troligen blir tvungen att betala pengar. Detta gjorde mig irriterad men det gick snabbt över då jag inte kan göra någonting just nu, det blir ett problem att ta itu med imorgon. Men sen uppstod ett nytt hinder, det stod nämligen i bekräftelsemailet att man måste ta kontakt med Torpshammarsbuss för att meddela om att ett extra bagage ska med, men vad gör man när de inte svarar? Lyckligtvis tittade busschauffören inte så noga när han lastade upp, men det kan ju bero på att min mamma gick fram med en väska. Så nu sitter jag äntligen på tåget tillsammans med Linus och Ferhat. För varje kilometer som vi kör blir det allt kallare och kallare, vill verkligen inte upp till minus 20 grader. När vi kommer hem till lägenheten så hoppas jag på lite rolig post, jag är helt knäpp när det gäller reklamblad! Sen skulle jag vilja börja städa ur byrån och sortera ut vilka kläder jag inte använder/ aldrig har använt som fortfarande är i bra skick och som kan läggas upp på blocket. Det skadar ju aldrig att försöka sälja, pengar behöver man alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0