Träning och Fifa10

Nu har jag varit och tränat styrka/ medel men jag vart lite besviken faktiskt. Jag trodde att det  skulle vara nya låtar och nya rörelser nu när det är nytt år och allt. Lyckligtvis gillar jag hennes pass och idag hade jag mer energi än jag hade anat, men nu är den borta. När jag kom hem igen så möttes jag av det här:

Linus och Ferhat som sitter och spelar Fifa10, vilka nördar haha nej jag skojar bara.

Jag har precis ätit lite efterträning-middag och ska nu titta igenom diskussionen, börjar bli lite stressad nu men som tur är så är jag inte ensam om att inte vara klar. Diskussionen ska lämnas in i samband med opponeringen imorgon och jag har på eftermiddagen kl 13 så då hinner jag skriva lite på diskussionen imorgon bitti, i värsta fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0