310110


Klockan tio i morse var jag nere på friskis och tränade ett medelpass, men lite surt är det när någon kroppsdel är något mer trögstartad jämfört med resten av kroppen. Idag var det benen som hade lite problem med att hitta takten till en början men sen gick det bra, ibland går min vilja före min kropps haha!.
Sitter här nu med läkemedelsberäkning och fattar faktiskt lite vad jag pysslar med, helt imponerad är jag! Poletten började trilla på plats redan igår kväll, precis när jag hade hoppat i sängen fick jag idèn "varför inte räkna lite matte" och på den vägen är det, visserligen blir det svårare och svårare men jag växlar mellan matematik och medvet så blir jag inte allt för knäpp. Skulle jag fastna får jag gå över till Henrika och be om hjälp. 


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Vi får verkligen försöka med han också. Jag tycker inte om att mina vänner röker, en av de är ju förstås Linus. Finns ingen annan här som röker förutom Linus :).



Nej, vi ska få honom att sluta :D

2010-01-31 @ 19:06:41
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0