Vill sova lite till

Snälla låt mig få sova, lite så känner jag just nu. Även om jag känner mig pigg just nu (kan bero på att jag har sprungit runt och packat det sista i en timme) så kommer jag bli trött igen om någon timme. Nu vill jag bara att klockan ska bli fem så vi kan sätta oss på bussen och åka till Sundsvall. När vi kommer fram måste vi packa upp och göra fint där hemma, vill inte ha massa stora resväskor som tar upp halva golvytan. Nu måste jag kila iväg till jobbet, vill inte göra om samma misstag som igår då jag hade läst fel i schemat och trödde jag började nio istället för tio. Men som tur var gick det jätte bra att byta dagar så nu väntar sju timmars arbete.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, det får vi göra :D. Har skrivit ut deras arbete så du kan få läsa den på bussen för jag tar samma buss som er ;)

2010-01-10 @ 11:37:53
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0