Yes!

Äntligen har min tröja kommit! Men när jag öppnade paketet så såg jag att tröjan var delad i två delar, den fina kragen är avtagbar men det kan ju också vara positivt. Har inte tagit några bilder på den ännu men det kommer så småningom. Nu äter jag lite middag för att senare åka till en kompis som har avskeds fest innan han flyttar till Örebro för att plugga och det innebär gratis sprit till dem som dricker ikväll. För mig blir det cola light och en tidig kväll, har inte packat klart ännu och imorgon kl 16.50 åker jag och Linus upp till Sundsvall. Allting måste vara klart innan jag går till jobbet imorgon klockan nio.  


Min tröja hann komma fram innan jag åker upp till Sundsvall, hade blivit lite knepigt annars.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jag håller med dig, det är jobbig med diskussionen. Har just nu gett upp men ska försöka göra det ikväll men det går inte bra ska du veta :P

2010-01-09 @ 17:49:30
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0