160310

Morgonen började inte riktigt som jag hade tänkt mig. Tanken var att jag skulle ta en liten morgon promenad upp till Sidsjön för att hämta ut Linus paket, men när jag kom upp till ICA så såg jag att de inte öppnade förrän en timme senare. Att gå hem igen fanns inte på kartan, så det blev en lite längre promenad. Nöjd med lite frisk luft handlade jag lite varor och gick till kassan för att hämta ut paketet, att det skulle väga 15 kg var jag inte beredd på. Aj vad ont det gjorde när värksremmen borrade sig in, jag är fortfarande lite öm vid acxlarna. Hem kom jag i alla fall och därefter blev det lite plugg med Henrika. Men jag är inte alls motiverade till att plugga just nu men jag måste ju som sagt, för min egen skull. Jag skulle inte gilla mig själv speciellt mycket om jag bara gav upp nu, om några dagar är jag förhoppningsvis mig själv igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0