Äntligen fredag

Den här dagen har faktiskt gått riktigt snabbt, trots att föreläsningarna kändes mer eller mindre onödiga. Fördelen är ju att nu kommer det bli lättare att skriva ner och sammanfatta det viktigaste utifrån föreläsningarna. Anledningen att dagen har rullat på så bra är nog för att både jag och Henrika har varit på väldigt flumigt humör, men nu är tanken att jag ska skutta bort lite energi och därefter hem för att städa rent i lägenheten och titta på buss/tåg/flygbiljetter till Norge. Nästa vecka åker jag till Oslo och hälsar på Linus!!


För att fira att det är fredag så slog jag och Henrika på stort. En varsit plastmugg från toaletten och Cola zero!

Min fina Henrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0