Chockad

Jag är nog fortfarande i chocktillstånd efter gårdagen. Jag kom hem trött efter några timmar på tåget och plötsligt får jag syn på Linus sittandes i vår soffa och tittar på fotboll. Det tog mig flera minuter att fatta att det var just han och att han faktiskt var här. För jag trodde ju stenhårt på att han var i Norge hemma hos en kompis och spelade tv-spel och drack coca cola precis som han sa, inte att han satt hemma hos mig och tittade på fotboll med min familj. Det var en underbar överraskning må jag säga! Vi börade morgonen med en god frukost och nu ska vi snart över till mitt jobb och äta lite lunch. Senare i eftermiddag blir det shopping med mor.



Köpte nybakat bröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0