Dadlar

Nu är det inte många timmar kvar på den här helgen som för övrigt har varit en toppen helg! Jag har gjort mycket nytta men även hunnit med att att ha skoj med Henrika genom att shoppa lite, prata och dansa. Igår vart jag presenterad för någonting spännande, nämligen dadlar. Jag trodde aldrig det skulle smaka så gott som de gör, nackdelen är bara att jag troligen kommer föräta mig på dadlar nu framöver.
Idag hade jag ett fyra timmars pass på friskis som övre värd och tiden gick faktiskt relativt fort. Nu är jag återigen hemma och har precis ätit middag, ska förbereda lunchen inför imorgon och diska lite innan jag sätter mig med kirurgin igen. Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner i sängen och titta på en film, men just nu går det inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0