En toppen dag

Nu börjar dagen lida mot sitt slut och det är faktiskt lite tråkigt då jag har haft en toppen dag! En sådan där dag då allting klaffar, humöret är på topp och man får chansen att vara glad. Föreläsningarna gick snabbt och smärtfritt, inga direkta konstigheter och jag orkade lyssna till allt som sades. Träningen gick riktigt bra, trodde först att kroppen hade så pass mycket energi som den hade. Ett sådant passtillfälle gör en verkligen på bra humör. Har ringt hem till mamma och mormor, två samtal som gjorde mig på ännu bättre humör. Sen har jag även nu ikväll haft skype dejt med Linus och det var lika mysigt som vanligt. Nu är det inte långt kvar tills jag får krama och pussa på honom igen, det ska bli spännande att åka utomlands till Norge haha!


All kärlek till dig hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0