Kan det inte bara bli tisdag någon gång

I natt skulle man ju ställa fram klockan en timme, vilket innebär en timmes mindre sömn och längre dagar. Men trots detta så har den här dagen sniglat sig fram. Ingenting som jag har gjort har fått tiden att gå snabbare. Nu vill jag som sagt bara hem, hem till familj och vänner för lite vila. När jag sedan återvänder till Sundsvall igen om en vecka är det inte många dagar kvar tills Linus kommer och hälsar på. Saknaden är enorm och rastlösheten just nu är likaså, blir galen att tiden tycks stå stilla. Nej jag får väl gå och skura lite golv eller börja packa redan idag, någonting måste jag sysselsätta mig med för att gå och lägga sig nu skulle innebära att jag är pigg i natt istället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0