Louise är i Norge

Nu kan jag skriva som vanligt här i bloggen igen, under de senaste dagarna har jag hållt hemligt för Linus att jag skulle åka till Norge igår istället för idag. Det var inte det lättaste må jag säga. jag trodde flera gånger att han  genomskådade mig. Det var riktigt roligt att se hans min när jag stod där på flygplatsen. det blev ett väldigt glatt återseende efter en månad ifrån varandra. Just nu sitter jag och tittar lite på Beck, allt för att få tiden att gå. Linus slutar jobbet om tre timmar och då ska vi åka och shoppa lite, handla lite gott att äta och allt som behövs till en mysig frukost som vi ska avnjutat imorgon bitti.

Louise frukost klockan fem på onsdags morgonen, sitter på tåget på väg till Stockholm.

Jag och mamma hade lite filmmys innan det var dags för mig att flyga billigt utomlands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0