Mighty Ducks 3

Nu har mina dåliga sömnvanor börjat igen, jag lägger mig runt elva-tolv tiden men vaknar igen klockan två/ tre på natten. Jag lyckas somna om och vaknar runt klockan sex igen, även om jag inte har tänkt kliv upp för någon timme senare så kan jag inte somna om. Det är många tankar som cirkulerar runt i mitt huvud just nu och inte blev det bättre av att jag tittade på gamla bilder från förr och läst min dagbok från 2004-2007. Herregud säger jag bara! Tårarna rann som aldrig förr, men det kanske var lite nyttigt på samma gång att få läsa om det förflutna... en period då jag inte alls var lika lycklig som jag är idag.
Det blev i alla fall ett träningspass i morse, jag visste inte om benen skulle orka med ett pass idag då de var ganska slut efter lång promenaden igår men det gick galant! Nu har jag tänkt kika lite på Mighty Ducks 3 som visas på Tv4sport. Jag och min lillebror hade en period för flera år sedan när vi tittade på dessa tre filmer om och om igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0