Påskägg

Varför går tiden så lååångsamt!? Jag har snart hunnit titta på två beck filmer, ätit frukost, bestämt dagens outfit, bloggat och tittat igenom min mail men ändå är klockan bara elva. Det är en hel timme kvar tills Linus slutar jobbet och vår mysig helg tillsammans kan börja på riktigt. Jag har inte vågat mig ut på någon promenad idag trots det fina vädret, är lite orolig att jag inte ska hitta tillbaka haha. Det var väldigt mörkt igår när jag anlände och då ser ju allting mycket annorlunda jämfört med hur omgivningen ser ut i dagsljus. Förhoppningvis tittar solen fram även imorgon och då ska jag lura med Linus ut på en lite morgon promenad.

Louise kom inte tomhänt till Oslo, utan hade med sig ett litet påskägg (i förskott) fylld med överraskningar; en fin skjorta från H&M och tre nötcreme förpackningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0