Rosse och Doris


Nu börjar minus graderna hitta tillbaka även till Stockholm, men hundarna var ändå sugna på att ta en promenad i morse. Det var faktiskt rätt skönt att ta på sig lite varma kläder och gå "rundan" för att nu sitta framför datorn med en kopp varm te. Ikväll åker jag upp till Sundsvall igen och det känns lite sisådär. Jag saknar självklart mina vänner där uppe men samtidigt är det mysigt att umgås med familj och vänner här hemma. Här där allting är så enkelt och man slipper all pluggstress för en stund. Men nu blir jag tvungen att vakna upp ur den här lilla bubblan och börja fokusera igen, inte långt kvar till påsk i alla fall haha.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja ska ta o titta på det senare :)



Tack! ;)

2010-03-02 @ 11:25:37
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0