Tjuvstartat

Föreläsningen som vi hade idag om Chock, syra-bas, vätskebalansen var faktiskt rätt intressant, om man nu förstod det som sades. Personligen förstod jag kanske 35% av vad han sa och det kanske inte är dom bästa oddsen precis, men bättre det än att inte förstå något alls. Jag hann med att träna lite efter skolan och därefter var jag upp en sväng till Henrika för att låna ut lite kläder till henne. Hon ska äta ute på restaurng med sin käre mor och pojkvän ikväll. Tänk om man kunde få ha en lika mysig kväll som henne, jag får nog ta och koka lite te och titta på en film. Jag har precis ätit middag och inväntar att klockan ska slå 19.40 då är det dags för mig att kila ner och börja jobba på friskis. Varför är man alltid så seg i början när man ska göra någonting, men när man väl är på plats så är det inte så farligt. Två timmar går ju snabbt, eller det beror på om man ständigt tittar på klockan eller inte haha!

Nu är det inte långt kvar till påsk, men jag har faktiskt redan tjuvstartat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0