Tvätta på en lördag

Det är ju allt lite komiskt att tvätta så här tidigt en lördag morgon, det är väl ungefär samma tid som efterfesterna börjar ebba ut. Just nu är jag pigg och glad men om några timmar vet jag inte om jag kan säga detsamma och verkligen inte då jag och Henrika har planerat att gå ut ikväll för första gången på säkert sex månader. Det blir Oscars ikväll och jag ser verkligen fram emot det! Frågan är bara om jag minns hur man dansar? Jag har ingen koll på vilken musik som spelas ute på nattklubbarna då jag inte lyssnar så mycket på radio mer än när jag kör bil och det gör jag enbart hemma i Stockholm. Nej nu ska jag se till att göra lite nytta här i lägenheten, jag kom aldrig så långt att jag hann städa klart och har man påbörjat ett projekt måste man se till att avsluta det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0