Irriterande vecka


Vilken dryg vecka jag har åkt hem för, föreläsningen idag var inte så värst inspirerande då jag redan har läst allting sen innan. Nu väntas bara en föreläsning på torsdag men bortsett från det så är jag ledig resten av veckan, helt värdelöst! Då hade jag kunnat stanna kvar hos Linus några dagar till men så smart är jag ju inte att jag tittar på ett ny uppdaterat schema. Om jag ska vara ärlig så kunde jag inte låta bli att gå in och kika lite flyg/tåg/buss priser till Oslo, bara för att se hur mycket det skulla kunnas tänka kosta. Den billigaste men längsta (16 timmar) resan skulle kosta ca 500 kr för en enkel resa. Då skulle jag åka här ifrån mitt i natten och sen vara framme i Oslo runt fyra tiden, lagom till middagen haha. Just nu finns det egentligen inget som säger att jag ska stanna kvar här under helgen, Henrika kommer få besök av sin käre mor och alla andra är fullt upptagna av att plugga inför det kommande seminariet. Så varför inte plugga på bussen istället?! Jag känner mig själv och jag vet att jag inte kommer åka, men jag vill såå gärna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0