Promenad till Birsta

Herregud klockan är snart fyra!! Jag kom för drygt en timme sedan, tog en promenad till Birsta. Det gick faktiskt mycket fortare att gå dit än vad jag trodde. Promenaden tog min en timme och tio minuter, inte alls så farligt med tanke på att sträckan är cirka 1 mil lång. Jag kom hem precis i rättan tid, nu har det nämligen börjat snöa.... igen. När ska det sluta snöa egentligen, vi är snart inne i april och då ska det vara vår! Lite deprimerande detta men skönt att jag slipper lämna lägenheten mer ikväll förutom när jag ska kila över till Henrika och ha myskväll med henne och hennes mamma. Jag passade på att handla hem lite bananer, tomater, dadlar, hushållspapper och läsk... allt som behövs för att överleva en helg här uppe i norr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0