Vet precis vad som väntar

Tänka sig att Louise är uppe redan så här dags, på en ledig dag och allt. Nej men jag tycker faktikst det är skönt att kliva upp tidigt och komma igång med dagen, det händer ändå inte så mycket spännande saker mitt i natten så varför stanna uppe tills dess? Nu är det bara två veckor kvar tills jag "får" åka hem och hälsa på min kära familj och mina vänner igen. Jag lider inte av hemlängtan direkt, utan det är mer saknad av alla nära och kära och sen ska det bli skönt att komma bort från Sundsvall i några dagar igen. När man är här uppe så vet man vad som väntar; plugg, plugg och åter igen plugg och däremellan ska man hinna med föreläsningar, träning, laga mat, ha lite fritid och försöka hålla fint här hemma. Nu börjar klockan ticka på och det är dags för mig att börja plugga. Senare i eftermiddag har jag tänkt ta en promenad, fast sen finns det ju ett bra pass på friskis... får se vad jag bestämmer mig för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0