Städa och skura

Hur mycket man än städar blir det alltid lika stökigt igen, eller så är det kanske bara jag som inte har disciplin nog att lägga tillbaka sakerna som jag har plockat fram. Nu har jag fått det rent och fint i lägenheten och det ska bli spännande att se hur länge jag lyckas hålla den i det här skicket!
Trots att jag klev upp så pass tidigt som jag gjorde i morse är jag inte så värst trött och det märktes inte heller på träningspasset, fy tusan vilken energi jag har gått och burit på idag. Imorgon är det lill-lördag och bara en dag innan jag ska ha det teoretiska provet och dagen före våffeldagen. Den här gången ska jag minsann laga lite våfflor, åt ingen semla på semeldagen men en våffla ska jag allt ha!
Nej nu blir det till att försöka sysselsätta mig med någonting annat fram tills klockan blir nio, då ska jag bänka mig framför tv:n och titta på desperate housewives.



Har lånat Linus skjorta, den gör ju igen nytta inne i garderoben haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg baby! Snart ses vi, din sessis

2010-03-23 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0