Ny kamera

Jag är så himla sugen på att köpa en ny kamera, jag har redan två stycken men den ena (panasonic lumix) ger inte den bildkvalitè som jag är ute efter och min stora systemkamera är lite klumpig att släpa omkring på. För att lösa problemet har jag istället hittat den perfekta kameran! Men nu är jag ju inte kunnig när det gäller elektronik utan tänkte därför höra med min kusin som är väldigt insatt, han kan ge bra rekommendationer. Jag vill ju inte köpa en kamera som är dålig och helt ovärd sitt pris, jag kan erkänna att jag ett fruntimmer som skulle kunna bli blåst på pengar. Har jag tur så kanske jag får lite bidrag när jag fyller år, visserligen är det en månad kvar men det är lika bra att planera haha!


Den här kameran lockar väldigt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0