En helt vanlig måndag

Första dagen på den nya veckan är snart över och det är faktiskt skönt, för just nu kan jag inte koncentrera mig på någonting annat är resan till Norge. På fredag ska jag äntligen få krama och pussa på min fina Linus igen, åh jag längtar något fruktansvärt!! Men för att inte sväva uppe bland molnen redan nu så får jag försöka hitta på olika distraktionsmoment, allt bara för att bli klar med så mycket som möjligt innan jag far. Den här dagen har gått relativt snabbt, men det kan ju bero på att jag skippade föreläsningarna på morgonen och stannade hemma för att sammanfatta lite kirurgi, aja baja Louise inte skippa skolan! Efter lunch hade vi en föreläsning om gyn; hur menstruationscykeln ser ut under en månad och vad som händer, p-piller och kvinnliga hormon. Efter dagens föreläsning hann jag kila hem en sväng innan det var dags att träna skivstång/ kondition. Det var ett tag sen jag körde passet och därför var det extra kul att träna idag. Här kommer lite fler bilder från lördagen då jag och Henrika gjorde Oscars till en osäker nattklubb haha. Jag lyckades i alla fall med att få tre "drinkar" över mig under loppet av en timme, jag var på helt fel plats vid fel tillfälle.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0