190510







Vädret blev ju inte riktigt som jag hade tänkt idag, hade ju sett fram emot en heldag ute i solen och sen eventuellt ta en tripp till Sigtuna och avnjuta en promenad och en god glass. Solen tittade fram stundvis, men det var självklart precis de gånger som jag och Linus befann oss inne i ett centrum för att handla lite saker till honom. Han vart så sugen på att köpa ett par högtalare till sin nya dator han köpte igår. Nu ikväll väntas det en massa bak inför min födelsedags firande som kommer ske imorgon, flera släktningar kommer hit för att äta gott. Min fina mamma har köpt jordgubbar till min tårta. Själv ska jag försöka mig på att baka Leilas blåbärs muffins, om jag lyckas eller ej återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0