Broccoligratäng

 

Imorgon bär det av hem till Stockholm igen och dagens uppgift har varit att försöka tömma kylskåpet så gott det går på saker som kan hinna bli dåliga när jag kommer tillbaka. Jag gjorde en broccoligratäng av; broccoli, matladningsgrädde, lite filmjölk, keso, ägg och lite västerbottenost. Den blev lyckad och resten ligger nu i frysen. Jag har även varit nere på stan och solat med Henrika, den här gången höll jag nästan på att somna. Efter lite "färg" på kroppen så cyklade jag vidare till Friskis för att gå på ett medelpass... trodde jag i alla fall. När jag satt och väntade att jympaledaren skulle dyka upp så kom det plötsligt in en helt annan dam, som enligt mig inte har de bästa "tagga-till" låtarna vilket gör passet mindre roligt. Det blev gymmet istället, att cykla hem igen kändes så tråkigt så jag svettades på gymmet en stund. Nu gäller det för mig att sätta fart med städningen och packningen inför hemresan, jag har inte bokat någon tågbiljett än men tanken är i alla fall att jag åker direkt på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0