Det ser mörkt ut...

Den här morgonen började jag med att tillbringa min tid i tvättstugan, fick ändå lite sovmorgon då jag inte bokade den första tiden (kl 5-8). I morse när jag klev upp så var vädret grått och trist men nu tittar faktikst solen fram en aning, hoppas det blir lika fint väder som det var igår så man kan sitta ute och plugga en stund på dagen. Medan tvätten håller på att torka har jag ringt runt olika samtal men dessvärre ser det rätt mörkt ut inför hösten. Igår hade vi veckans sista föreläsning och nu har vi egna studier i drygt två veckor, om det är bra eller inte återstår att se. Just nu vill jag bara bli klar med artikeln så jag kan åka hem och plugga på hemmaplan inför tentan som äger rum i början av juni. Går allt som jag vill så kommer jag åka till Stockholm på måndag och då kommer även min söta Linus dit. Det ska bli så mysigt att få träffa honom igen, detta gör mig ännu mer motiverad till att snabbt bli klar med arkeln.

Min härliga tvättsäck

Lockande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0