Huvudvärk

Idag har jag spenderat lite tid i skolan tillsammans med Ferhat och filat på artikeln inför seminariet nu på torsdag. När seminatiet är över så återstår bara en tenta om smärta innan jag äntligen får gå på sommarlov, jobba och komma bort från skolan i mer än en vecka. När jag vaknade i morse hade jag dagen planerad; cykla till skolan och plugga med Ferhat, handla mat och titta på ett par haresmbyxor på H&M, laga mat och fortsätta plugga men någonstans mellan att handla mat och tillagningen så fick jag huvudvärk. Den har ännu inte rikigt velat släppa taget och det gör mig väldigt frustrerad. Att plugga med huvudvärk är något som inte fungerar för mig, så jag vilar en liten stund till och hoppas på förbättring.

Lägger upp några bilder på mina fina presenter jag fick när jag fyllde år

Min familj känner mig så väl, därav detta charmiga papperomslag

En efterlängtad bok som nu finns i min samling

Fick denna av lillebror, en positiv överraskning då jag dagen innan titta på just en bok om matbröd.

Underbara väska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0