Ingen bra dag

Den här dagen har inte varit min dag. Börjar man dagen med en känsla av ångest, panik, nedstämdhet och gråten sitter i halsen så är det klara tecken på att; det-här-kommer-inte-bli-någon-bra-dag dag. Under dagens förlopp har humöret vänt och blivit en aning bättre men att gå till föreläsningen i morse var inte det lättaste. Jag hade gärna velat ligga kvar i sängen och sova bort dagen. Men jag klarade mig igenom föreläsningarna och när klockan blev fyra bytte jag om till träningskläder för att köra ett medelpass på friskis. Efter mitt träningspass återstod ett arbetspass på friskis mellan kl 20-22.
Jag kom hem för bara en liten stund sedan och har hunnit städa, diska och nu ska jag dricka upp min goda blåbärssaft och därefter hoppa i säng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0