Ny dag, nya problem

Idag orkade jag inte palla mig upp ur sängen i tid, vilket resulterade i att jag fick stressa för att bli klar innan jag skulle slänga mig upp på cykeln och rulla ner för backarna till skolan (måste ibland kämpa för att ta mig nerför backarna om det blåser). Precis då upptäckte jag ett sms (har mobilen på ljudlös) från Henrika som sa att hon och Filip skippade föreläsningen på morgonen, allt fanns redan som åhörar kopior. Detta gav mig mindre skuldkänslor till att faktiskt också stanna hemma lite längre, anledningen till att det tog så lång tid för mig att kliva upp i morse var för att jag inte mådde så bra, det gör jag inte nu heller men man måste väl ändå ta tag i dagen för det? Jag har ändå tänkt göra lite nytta, som att försöka mig på att läsa lite farmakologi.... ingen enkel match det inte! Vädret utanför fönstret verkar väldigt lockande men antagligen blåser det och just nu har jag ingen ork att ta mig ut till bänken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig, ville bara skriva det. Vi kanske kan höras ikväll.. du är saknad. Puss c

2010-05-11 @ 10:23:26
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Då tänker jag köpa det till mamma som fyller år idag :D

2010-05-11 @ 11:47:10
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0