Rabarberkaka

Samma visa varje gång; alltid när jag har en tid att passa och blir tvungen att ställa klockan för att inte riskera att försova mig så blir effekten att jag istället att jag inte alls kan sova. Jag vaknar flera gånger och till slut orkar jag inte mer utan kliver upp. Idag var klockan 04.30 när jag klev upp och det är egentligen helt galet tidigt. Jag ställde mig då och bakade en Raberberkaka, funderar på att ta med den till Stockholm och bjuda mina föräldrar. Här hemma lär den troligen ändå inte gå åt. Nu ska jag fortsätta sammanfatta lite ur Medicinska sjukdomar så jag slipper släpa på en bok mindre. Klockan åtta avgår tåget från Sunsdvall och innan dess måste jag hinna förbereda frukost, duscha, bädda sängen och diska.

Mumsiga Rabarberkaka


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den ser mycket god ut, var den svår att göra?

2010-05-15 @ 16:25:56
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0