Redovisningen avklarad

Nu kan jag stryka ett seminarium från listan över saker-att-göra-innan-jag-får-sommarlov. Att få ett godkännande direkt efter redovisningen känns riktigt skönt, då kan man släppa det och fokusera på de två kommande tentorna som nu återstår. Jag har lagt ner mer tid på matte tentan än på den palliativa tentan och det känns väl lite sisådär men det är flera i klassen som faktiskt funderar på att göra den palliativa tentan i höst istället, en del har redan åkt hem. Själv ska jag göra ett försök, går det inte så går det inte och tvärtom. Hade planerat att plugga lite under mitt värdpass på friskis ikväll (som idag kommer vara väldigt lugnt pga reducerat pass schema inför sommaren), men den planen sprack då jag fick veta att det är någon som ska gå dubbelt med mig. Visserligen kan det vara trevligt att små prata lite med någon men just nu hade jag helst suttit bakom disken och läst...

Jag blir tvungen att plugga lite nu innan jag måste kila ner till friskis om en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0