Fredag var det ja

Ibland är det allt bra skönt att ta en lång sovmorgon, visserligen klev jag upp redan klockan sju och åt frukost timmen därpå. Efter jag hade ätit upp och var mätt och belåten så kom sömnen krypandes (kan ju bero på att jag valde att äta frukost i sängen). Jag tog därför en liten powernap på 30 minuter, men jag skulle kunna sova bort hela dagen. Idag är det en sådand är trist dag som kommer vara oerhört lång. För att få dagen att kännas lite kortare så ska jag sysselsätta mig med flera saker; tänkte försöka tömma kylskåpet genom att tillaga olika måltider och frys in, städa lägenheten, försöka plugga lite, träna senare i kväll och där emellan gå ner till stan och sola med Henrika. Det ska faktiskt bli skönt att få sola, drömma sig bort en stund.
Dagens träning blir ett medelpass klockan 16.30, det här är sista veckan med orginal schemat för nästa vecka börjar reduceringen av pass och öppetider inför sommaren. Igår var alla spinning och jympapass inställda, så då vart det gymmet istället. Jag körde 20 minuter på trampmaskinen, 10 minuter cykling, lite mage där emellan och avslutade med 20 minuter på "jogging-maskinen" (där både ben och armar får träna). Jag har aldrig testat den sistnämnda men igår gjorde jag min debut, det läskiga var bara i slutet då den inte ville stanna när mina 20 minutrar hade gått. Jag trodde först jag skulle bli fast där hela kvällen haha

Här på bilden syns ett par små "hängare" som jag köpte på Röda korset här om dagen. Tanken är att jag ska fästa dom på ett vitt linne från H&M, hur och om reslutetet blir som jag vill återstår att se. Jag ska försöka fixa det när jag åker till Stockholm, lånar mammas symaskin så går det lite bättre, lite lättare och mycket snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0