Nu är sommaren påväg

Nu är jag tillbaka i Stockholm igen för några dagar. När jag klev av tåget strax efter klockan elva och kom utanför terminalens portar så möttes jag av en väldig värme. Det vart nästan som en chock, det är riktigt varmt här och solen skiner för fullt. Jag tittade precis på termometern som visade 25 grader och det är så här varmt som det ska vara, det är ju maj för tusan! Uppe i norr kanske solen skiner men vidare varmt är det inte, blåsten sabbar vad som skulle kunnat vara riktigt härligt vår väder. Jag har faktiskt hunnit göra lite nytta; hjälpte mina föräldrar att tvätta av ute möblerna och därefter mumsade vi på min goda Rabarberkaka, Den blev en succè!!







Smakade extra gott med lite vaniljsås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0