Två timmar kvar

Nu börjar kvällen gå mot sitt slut och det ska bli riktigt skönt att få krypa ner i sängen. Om drygt två timmar kommer min fina pojkvän hit, han har då suttit i en bil i flera timmar och är antagligen helt slut. Han körde från Oslo direkt efter det att han slutade på jobbet runt kl åtta ikväll. Det kommer inte bli många timmars sömn då jag ska upp tidigt imorgon bitti, jag måste ta mig ut till Liljeholmen och lämna några prover. Det är prover som chefen på min avdelning vill ha innan jag kan börja jobba extra på en rättpsykiatrisk avdelning. Nu så här på kvällskvisten har jag hunnit med en lite avkopplande promenad med Cecilia, det är så skönt att sommaren är på ingång. Sådana här kvällar är de bästa som finns, trevligt sällskap och frisk luft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0